ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Експерти визначили лідерів "джинси" в південному регоні за листопад

05.11.2008, 00:40
За данними експертів нийбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявились газета «Крымское  время» та  газета «Вечірня Одеса».

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 листопаду  по 30 листопаду проводила моніторинг кримських  та одеських ЗМІ. 

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана, медіа-експерта Влада Маслова визначила:

47  матеріалів у вищеперелічених газетах – реклама без належної маркіровки;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами, в інтернет-виданні «Кримськое эхо|ехо-камера|» не було виявлено.

Покупцями інформації без грифу «реклама» були:

Крим:

«Крымская газета» - 5

«Крымская правда» - 4

«Крымское время» - 7

«Первая крымская» - 3

«Севастопольская газета» - 1

Одеська область:

«Одеський вісник» - 4

«Одеські вісті»  - 1

«Газета по-одесски» - 5

«Вечірня Одеса»  - 17

«Час Ч»  - 0

«Ділова Одеса»  - 0

 Експерти виявили такі|слідуючі| тенденції:

Вікторія Кондратська: « Спостерігається тенденція до зниження кількості  реклами як маркірованої, так  і немаркірованої. На мою думку, це пов'язано з ситуацією в країні і світовою економічною кризою».

Ольга Володченко: «Методи і форми подачі матеріалу прихованої реклами стають витонченішими. В статтях за листопад були використані такі методи, як опитування|опитування| людей на вулиці, листи читачів, які на диво дуже  гарно розбираються в політичних питаннях, та діях окремих офіційних осіб, а також фотоілюстрації  торгівельних марок  у  нібито інформаційних матеріалах».

Валентин Карайван: « Простежується|просліджує| тенденція пакетного розміщення іміджевих (піар-статей|) і рекламних матеріалів великих комерційних  компаній  відразу в декількох ЗМІ, з метою розширити аудиторію свого впливу».

Влад Маслов, голова правління ОО «Топ-медіа», незалежний медіа-експерт: «Лідером по публікації «джинси» є|з'являється| газета «Вечірня Одеса» (17 статей), в основному – суботні випуски.

Співробітники «Вечірньої Одеси» в неофіційних бесідах велику кількість замовлених|рекомендованих| матеріалів пояснюють тим, що видання існує на самофінансуванні і джерелом доходів є|з'являється| продаж газетної площі|майдану|. Замовники ж найчастіше наполягають на тому, щоб|аби| їх матеріали не маркірувалися як рекламні. Велика кількість банків і інших фінансових установ серед покупців газетної площі|майдану| пояснюється|тлумачить| несприятливими економічними умовами останнім часом. Основна мета| всіх матеріалів – під час кризи саме ми продовжуємо стабільно працювати і заслуговуємо на довіру|довір'я|. Практично вся комерційна «джинса|» в одеських виданнях – низької якості. Це в основному піар-статті|, написані в рекламних відділах підприємств про достоїнства цих компаній. Журналістських коментарів і думок споживачів вони не містять|утримують|.

Що стосується політичної «джинси», вона рідко зустрічається на сторінках видань із-за невизначеної|неозначеної| ситуації з|із| позачерговими парламентськими виборами.»

Liked the article?
Help us be even more cool!