IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

28

72

2

25

Дослідження

Методологія моніторингу якості новин в онлайн-ЗМІ

Моніторинг проводиться для аналізу якості інформації, яка публікується найвідвідуванішими новинними сайтами в Україні. До уваги беруться такі показники, як достовірність, присутність надійних чи ненадійних джерел інформації, маніпулятивний заголовок, маніпуляції з емоціями в новині, присутність мови ворожнечі, а також чи є інформація в новині фейковою. Аналіз новин проводиться в п’ятдесяти найпопулярніших онлайн-медіа. Для моніторингу обиралися 100 […]

Методологія моніторингу джерел в регіональних медіа

Регіональні медіа — онлайн-ЗМІ — аналізувалися на предмет дотримання стандарту достовірності в новинах. Моніторинг проводився з 4 червня 2018 року. Аналізувалися джерела інформації в перших 100 новинах стрічки кожного медіа без урахування публіцистичних, аналітичних матеріалів або розслідувань, а також матеріалів з ознаками замовності, які за форматом були написані не у формі новин. Новини аналізувалися за […]

Методологія оцінки «Рада дружня до медіа»

У рамках проекту “Рада дружня до медіа” було досліджено порядок доступу та акредитації (за наявності) журналістів до роботи 23 обласних та 24 міських рад. Інформація щодо порядку доступу та відкритості збиралася з відкритих джерел, а саме: офіційних веб-сайтів рад, а також за допомогою направлення відповідних запитів на інформацію до усіх досліджуваних рад (у певних випадках […]

Методологія моніторингу матеріалів з ознаками замовлення (джинси)

Моніторинг проходить хвилями – одна хвиля протягом тижня раз на квартал. Вибірка залежить від кількості матеріалів, які вийшли у ЗМІ, що підлягали моніторингу, протягом тижня. Тиждень моніторингу визначається спільно з іншими партнерами проекту. З друкованих ЗМІ аналізуються шість видань: «Вести», «Сегодня», «КП в Украине», «Факти», «Дзеркало тижня» та «Новое время». З інтернет-ЗМІ аналізуються 10 ЗМІ: […]

Методологія моніторингу журналістських стандартів в онлайн- та друкованих ЗМІ

Аналіз новин на предмет дотримання в них трьох журналістських стандартів: достовірність, баланс та відокремлення фактів від коментарів. Моніторинг проходить хвилями — одна хвиля протягом тижня раз на квартал. З друкованих ЗМІ аналізуються 6 видань: «Вести», «Сегодня», «КП в Украине», «Факти», «Дзеркало тижня» та «Новое время». З інтернет-ЗМІ аналізуються 10 видань: УНІАН, «Обозреватель», «Цензор.нет», 112.ua, «Страна.ua», […]

Методологія аналізу ЗМІ окупованих територій Донецької та Луганської областей (UCBI 2017)

Під моніторинг підпадають усі новини восьми популярних інтернет-сайтів т.зв. "ДНР" та "ЛНР", що вийшли протягом 18-25 січня 2017 року (загалом 2097 новин). Контент даних ЗМІ оцінюється за такими критеріями: 1. Наявність у матеріалах мови ворожнечі. Кількість інформаційних матеріалів, що містять мову ворожнечі, буде рахуватись від загальної кількості матеріалів. Мова ворожнечі — це будь-яке самовираження з елементами заперечення […]

Методологія моніторингу місцевих ЗМІ Півдня та Сходу України (UCBI 2017)

Моніторинг проводили експерти Інституту масової інформації з 16-29 січня 2017 року включно у восьми регіонах України одночасно: Харків, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Херсон, Луганщина (Сєвєродонецьк) та Донеччина (Маріуполь і Краматорськ). У кожному регіоні проаналізували: три друковані ЗМІ: усі журналістські матеріали усіх випусків, що вийшли в період моніторингу (за винятком Сєвєродонецька, в якому одна газета); чотири […]

Методологія оцінки прозорості медіа в регіонах (UCBI) (оновлено лютий 2017)

Методологія оцінки прозорості медіа в регіонах (Харків, Дніпро, Запоріжжя, Луганськ, Донецьк, Одеса, Херсон, Миколаїв) I етап моніторингу — визначення найпопулярніших медіа, що потраплять до моніторингу. Для моніторингу та оцінку необхідно взяти топових представників з усіх 4 типів ЗМІ: – якщо можливо, не менше 6 найпопулярніших місцевих ТВ; – якщо можливо, не менше 6 найпопулярніших місцевих радіо; – 6 […]