IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

15

48

4

19

Дослідження

Методологія моніторингу матеріалів з ознаками замовлення (джинси)

Моніторинг проходить хвилями – одна хвиля протягом тижня раз на квартал. Вибірка залежить від кількості матеріалів, які вийшли у ЗМІ, що підлягали моніторингу, протягом тижня. Тиждень моніторингу визначається спільно з іншими партнерами проекту. З друкованих ЗМІ аналізуються шість видань: «Вести», «Сегодня», «КП в Украине», «Факти», «Дзеркало тижня» та «Новое время». З інтернет-ЗМІ аналізуються 10 ЗМІ: […]

Методологія моніторингу журналістських стандартів в онлайн- та друкованих ЗМІ

Аналіз новин на предмет дотримання в них трьох журналістських стандартів: достовірність, баланс та відокремлення фактів від коментарів. Моніторинг проходить хвилями — одна хвиля протягом тижня раз на квартал. З друкованих ЗМІ аналізуються 6 видань: «Вести», «Сегодня», «КП в Украине», «Факти», «Дзеркало тижня» та «Новое время». З інтернет-ЗМІ аналізуються 10 видань: УНІАН, «Обозреватель», «Цензор.нет», 112.ua, «Страна.ua», […]

Методологія аналізу ЗМІ окупованих територій Донецької та Луганської областей (UCBI 2017)

Під моніторинг підпадають усі новини восьми популярних інтернет-сайтів т.зв. "ДНР" та "ЛНР", що вийшли протягом 18-25 січня 2017 року (загалом 2097 новин). Контент даних ЗМІ оцінюється за такими критеріями: 1. Наявність у матеріалах мови ворожнечі. Кількість інформаційних матеріалів, що містять мову ворожнечі, буде рахуватись від загальної кількості матеріалів. Мова ворожнечі — це будь-яке самовираження з елементами заперечення […]

Методологія моніторингу місцевих ЗМІ Півдня та Сходу України (UCBI 2017)

Моніторинг проводили експерти Інституту масової інформації з 16-29 січня 2017 року включно у восьми регіонах України одночасно: Харків, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Херсон, Луганщина (Сєвєродонецьк) та Донеччина (Маріуполь і Краматорськ). У кожному регіоні проаналізували: три друковані ЗМІ: усі журналістські матеріали усіх випусків, що вийшли в період моніторингу (за винятком Сєвєродонецька, в якому одна газета); чотири […]

Методологія оцінки прозорості медіа в регіонах (UCBI) (оновлено лютий 2017)

Методологія оцінки прозорості медіа в регіонах (Харків, Дніпро, Запоріжжя, Луганськ, Донецьк, Одеса, Херсон, Миколаїв) I етап моніторингу — визначення найпопулярніших медіа, що потраплять до моніторингу. Для моніторингу та оцінку необхідно взяти топових представників з усіх 4 типів ЗМІ: – якщо можливо, не менше 6 найпопулярніших місцевих ТВ; – якщо можливо, не менше 6 найпопулярніших місцевих радіо; – 6 […]

Методологія оцінювання якості новин всеукраїнських онлайн-видань

Новини 15 популярних всеукраїнських новинних сайтів, а саме: “Обозреватель”, УНІАН, LB.ua, “Ліга”, “Українська правда”, “Цензор.нет”, “Корреспондент”, “Укрінформ”, “Сегодня.юа”, “112.ua”, “РБК-Україна”, “24.ua”, “ТСН.ua”, “Новое время” та “Страна.ua”, аналізували на дотримання: 1) журналістського професійного стандарту достовірності джерела інформації. Достовірність – кожен факт, що подається у матеріалі, повинен мати ідентифіковане та надійне джерело інформації; ненадійними джерелами інформації є неверифіковані […]

Методологія оцінки медіапрозорості регіональних ЗМІ

Регіональні медіа — телеканали, радіо, пресу та онлайн-ЗМІ — аналізували на доступність для аудиторії (на сайті медіа та для преси — у вихідних даних) інформації щодо: власників. Для ТБ і радіо — на наявність повної структури власності: кінцевих бенефіціарів та власників істотної участі (хто має більше 10%). У вихідних даних преси мають бути зазначені засновник та видавець; керівництва медіа (менеджмент); […]