IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

24

74

5

31

Дослідження

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Жовтень 2015 року

У жовтні передвиборча кампанія сягнула свого апогею, проте рівень джинси у онлайн-ЗМІ в порівнянні з попереднім місяцем практично не змінився. Протягом жовтня експерти ІМІ  нарахували загалом 111 матеріалів з ознаками замовності впродовж періоду моніторингу. Для порівняння, у вересні таких матеріалів було 122, у серпні – 74.  При цьому рівень джинси, спрямованої на передвиборчу кампанію,  трішки […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Вересень 2015 року

Місцеві вибори призвели до зростання кількості джинси на загальнонаціональних інтернет-ресурсах. Так, у вересні рівень замовних матеріалів склав 122 матеріали за тиждень з 24 по 30 вересня. При цьому рівень політичної джинси у стосунку до економічної цього місяця склав 93% до 7%. Проте варто відзначити, що не всі матеріали з ознаками політичного замовлення стосувались прийдешніх місцевих […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Серпень 2015 року

У серпні рівень джинси у шести інтернет-ЗМІ залишився на минуломісячному рівні і склав 74 матеріали (минулого місяця 71), 95% сумнівних матеріалів мали політичний характер. Такими є результати моніторингу джинси в інтернет-виданнях (ЛігаБізнесІнформ, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше, 46 матеріалів з ознаками замовлення, розмістив сайт УНІАН, всі сумнівні матеріали на ресурсі […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Липень 2015 року

У липні рівень джинси у 6 інтернет-ЗМІ склав 71 матеріал, що на 10 матеріалів менше, ніж попереднього місяця (джинса виявлена на 3 з 6 сайтів, що моніторяться), 90% сумнівних матеріалів мають політичний характер. Такими є результати моніторингу джинси в інтернет-виданнях (ЛігаБізнесІнформ, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше, 42 матеріали з […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Червень 2015 року

У червні рівень джинси у інтернет-виданнях в порівнянні з попереднім місяцем  збільшився майже вдвічі. У цьому місяці за один тиждень, що підпадає під моніторинг (8-14 червня включно), на шести інтернет ресурсах виявлено 81 публікацій з ознаками замовлення, тоді як минулого місяця — 49. Перше півріччя 2015 року відзначилось складною політичною та економічною ситуацією, у звязку з […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Травень 2015 року

У травні експерти зафіксували зростання кількості матеріалів з ознаками замовлення в онлайн-ЗМІ. У цьому місяці на шести інтернет-ресурсах виявлено 49 таких матеріалів, тоді як минулого місяця зафіксовано 38 сумнівних матеріалів. Такі результати моніторингу джинси інтернет-видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено на сайтах УНІАН […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Квітень 2015 року

38 матеріалів з ознаками замовлення було виявлено в 6-онлайн ЗМІ протягом тижня з 13 по 19 квітня. Такі результати моніторингу джинси інтернет – видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в УНІАНі – 28 матеріали. 26 з них політичного або ж іміджевого характеру. До іміджевих матеріалів […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Березень 2015 року

У березні ІМІ зафіксував незначне зростання рівня джинси у порівнянні з попереднім місяцем, проте імена основних замовників в цілому не змінились. Так, у 6 інтернет-ЗМІ за тиждень моніторингу було виявлено 56 матеріалів з ознаками замовлення (у лютому – 36). Про це свідчать результати щомісячного моніторингу Інституту масової інформації. Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в […]