IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

9

42

4

14

Дослідження

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Липень 2015 року

У липні рівень джинси у 6 інтернет-ЗМІ склав 71 матеріал, що на 10 матеріалів менше, ніж попереднього місяця (джинса виявлена на 3 з 6 сайтів, що моніторяться), 90% сумнівних матеріалів мають політичний характер. Такими є результати моніторингу джинси в інтернет-виданнях (ЛігаБізнесІнформ, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше, 42 матеріали з […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Червень 2015 року

У червні рівень джинси у інтернет-виданнях в порівнянні з попереднім місяцем  збільшився майже вдвічі. У цьому місяці за один тиждень, що підпадає під моніторинг (8-14 червня включно), на шести інтернет ресурсах виявлено 81 публікацій з ознаками замовлення, тоді як минулого місяця — 49. Перше півріччя 2015 року відзначилось складною політичною та економічною ситуацією, у звязку з […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Травень 2015 року

У травні експерти зафіксували зростання кількості матеріалів з ознаками замовлення в онлайн-ЗМІ. У цьому місяці на шести інтернет-ресурсах виявлено 49 таких матеріалів, тоді як минулого місяця зафіксовано 38 сумнівних матеріалів. Такі результати моніторингу джинси інтернет-видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено на сайтах УНІАН […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Квітень 2015 року

38 матеріалів з ознаками замовлення було виявлено в 6-онлайн ЗМІ протягом тижня з 13 по 19 квітня. Такі результати моніторингу джинси інтернет – видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в УНІАНі – 28 матеріали. 26 з них політичного або ж іміджевого характеру. До іміджевих матеріалів […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Березень 2015 року

У березні ІМІ зафіксував незначне зростання рівня джинси у порівнянні з попереднім місяцем, проте імена основних замовників в цілому не змінились. Так, у 6 інтернет-ЗМІ за тиждень моніторингу було виявлено 56 матеріалів з ознаками замовлення (у лютому – 36). Про це свідчать результати щомісячного моніторингу Інституту масової інформації. Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Лютий 2015 року

У лютому 2015 року Інститут масової інформації зафіксував падіння рівня джинси, порівняно із попереднім місяцем. Так, у 6 інтернет-ЗМІ за тиждень моніторингу було виявлено лише 36 матеріалів з ознаками замовлення (у січні – 49). Про це свідчать результати щомісячного моніторингу Інституту масової інформації. Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в УНІАНі – 22 матеріали. 20 […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Січень 2015 року

Початок 2015 року стартував складною економічною і політичною ситуацією в країні, що власне і могло стати приводом до зменшення матеріалів з ознаками замовлення. Рівень джинси у січні 2015 року склав 49 матеріалів у 6 інтернет-виданнях за тиждень. Найбільше таких матеріалів було виявлено на сайті УНІАН, 30 матеріалів що мали ознаки замовлення. 29 матеріалів мали іміджевий […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Грудень 2014 року та підсумки року

2014 рік відзначився відразу двома виборчими кампаніями: президентською у квітні-травні та парламентською у вересні-жовтні. В Україні жодна виборча кампанія не минає без джинси, а оскільки цей рік відзначився відразу двома виборами, тож і джинси було вдвічі більше. Графік динаміки розміщення джинси протягом року нерідко нагадує кардіограму. На фоні вкрай складної ситуації в країні і президентські […]