IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

22

63

2

18

Дослідження

У львівських ЗМІ кількість “джнси” зменшилась у порівнянні з попереднім місяцем

11 матеріалів в друкованих львівських ЗМІ опубліковано з порушенням журналістських стандартів, що на 9 менше, ніж у жовтні 2008 р.. Листопадовий аналіз журналістських матеріалів не виявив явного лідера за кількістю матеріалів, які зроблені з порушенням журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу наявності “джинси” (замовних матеріалів) у львівських друкованих ЗМІ та інтернет-виданнях у період від 27 жовтня по 30 листопада 2008р., який провели члени ГО “Центр “Журналістський правозахист” та експертна група.

Експерти визначили лідерів “джинси” в південному регоні за листопад

За данними експертів нийбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявились газета «Крымское  время» та  газета «Вечірня Одеса». Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 листопаду  по 30 листопаду проводила моніторинг кримських  та одеських ЗМІ. 

Найбільше підозр у “джинсі” в Донецьку викликав сайт«Ура-информ. Донбасс»

Найбільш ймовірними покупцями газетних площ в листопаді у Донецьку стали виробниче об’єднання «Іліташ» та «PRADO», а продавцями - тижневик «Донецкие новости» та сайт «Ура-информ. Донбасс».  

У листопаді нойбільшими замовниками “джинси” у західному регіоні стали політики

Політичні партії та їх лідери – Володимир Литвин, Олександр Мороз, БЮТ, УНП, ВО «Свобода», «Єдиний центр» та НСНУ – вже другий місяць поспіль є найбільшими замовниками політичної «джинси». У листопаді по одному разу «засвітилися» і два економічних замовники – банк «Кредит-Дніпро» та ЛГЗ «Хортиця». Особливо вразив замовний текст про препарат «БіоСЕСС» з яскраво вираженими рекламними ознаками, що починався зі слів: «Цю замітку подаю не з рекламною метою…»

Дніпропетровськ визначив своїх лідерів по розміщенню не маркованої реклами за листопад

Газети „Днепр вечерний” та „Горожанин” у Дніпропетровську опинилися на першому місці за кількістю матеріалів, які підготовлені й опубліковані з порушенням журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу публікацій дніпропетровської преси громадською організацією Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив. Моніторинг проводився з 1 по 30 листопада, під час якого експерти оцінювали сумнівні публікації у 5 виданнях Дніпропетровська.

“Субота плюс” та МИГ другий місяць поспіль лідери по розміщенню “джинси” в Запоріжжі

Газети „Суббота плюс” та „МИГ” у Запоріжжі знову стали рекордсменами за кількістю матеріалів, які підготовлені й опубліковані з порушенням журналістських стандартів, тим самим другий місяць поспіль утримують пальму першості. Про це свідчать результати моніторингу публікацій запорізької преси громадською організацією Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив. Моніторинг проводився з 1 по 30 листопада, під час якого експерти оцінювали сумнівні публікації у 5 виданнях Запоріжжя.

За жовтень місяць у Рівному розміщено 325 рекламних матеріалів без відповідного маркування

Найбільший продавець політичної „джинси” на Рівненщині – газета „Рівне вечірнє”, комерційної „джинси” – тижневик „ОГО”. Комерційну джинсу найбільше купують місцеві підприємці та підприємства, а також страхові компанії. Політичну джинсу найбільше купують місцеві кандидати в мери та БЮТ.