IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

9

42

4

14

Дослідження

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Березень 2016 року

Рівень замовних матеріалів у березні 2016 року склав 41 матеріал, це вище ніж попереднього місяця, але цілком залишається в межах стандартного для міжвиборчого періоду рівня. Зафіксовано зростання кількості джинси саме економічного характеру – 15 замовних матеріалів, відповідно співвідношення політична-комерційна джинса склало 63%-37%. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення […]

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Лютий 2016 року

У лютому рівень матеріалів з ознаками замовлення в загальнонаціональних інтернет-ЗМІ знову різко скоротився і склав 28 матеріалів на 6 досліджуваних ресурсах за тиждень. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах «Укрінформ», «Ліга» та «Українська правда». Загалом, моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ («Обозреватель», LB.ua, «Українська Правда», Укрінформ, «Ліга», […]

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Січень 2016 року

У січні 2016 року рівень журналістських матеріалів з ознаками замовлення скоротився майже вдвічі, порівняно з попереднім місяцем, і склав 50 матеріалів у 6-ти інтернет-виданнях за тиждень (для порівняння, у грудні 2015 – 90 матеріалів). Це також нижче ніж середній показник за весь 2015 рік, який складав 70 матеріалів за тиждень. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Грудень 2015 року

Останній місяць 2015 року відзначився зростанням рівня джинси. У грудні рівень замовних матеріалів значно зріс у порівнянні з минулим місяцем і склав 90 матеріалів (у листопаді 47) і практично досяг періоду виборчої кампанії (жовтень – 111). Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах "Укрінформ", "Ліга" та "Українська правда". […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Листопад 2015 року

У листопаді 2015 року рівень замовних матеріалів в онлайн-виданнях скоротився більш ніж удвічі у порівнянні з виборчим періодом. Так, якщо попередні місяці рівень джинси сягав 111 матеріалів за тиждень, то вже в листопаді він склав всього 47 матеріалів. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах "Укрінформ", "Ліга" […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Жовтень 2015 року

У жовтні передвиборча кампанія сягнула свого апогею, проте рівень джинси у онлайн-ЗМІ в порівнянні з попереднім місяцем практично не змінився. Протягом жовтня експерти ІМІ  нарахували загалом 111 матеріалів з ознаками замовності впродовж періоду моніторингу. Для порівняння, у вересні таких матеріалів було 122, у серпні – 74.  При цьому рівень джинси, спрямованої на передвиборчу кампанію,  трішки […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Вересень 2015 року

Місцеві вибори призвели до зростання кількості джинси на загальнонаціональних інтернет-ресурсах. Так, у вересні рівень замовних матеріалів склав 122 матеріали за тиждень з 24 по 30 вересня. При цьому рівень політичної джинси у стосунку до економічної цього місяця склав 93% до 7%. Проте варто відзначити, що не всі матеріали з ознаками політичного замовлення стосувались прийдешніх місцевих […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Серпень 2015 року

У серпні рівень джинси у шести інтернет-ЗМІ залишився на минуломісячному рівні і склав 74 матеріали (минулого місяця 71), 95% сумнівних матеріалів мали політичний характер. Такими є результати моніторингу джинси в інтернет-виданнях (ЛігаБізнесІнформ, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ. Найбільше, 46 матеріалів з ознаками замовлення, розмістив сайт УНІАН, всі сумнівні матеріали на ресурсі […]