IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

24

74

5

31

Дослідження

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Червень 2016 року

У червні зафіксоване зростання матеріалів з ознаками замовлення. Так, якщо минулого місяця протягом тижня було зафіксовано 53 такі матеріали, то вже у червні їх рівень склав 75 матеріалів. Значне зростання зафіксоване на рівні політичної джинси. Співвідношення політичної та комерційної джинси у червні склало 88% політичної до 12% комерційної. Такі результати моніторингу джинси, що проводить Інститут […]

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Травень 2016 року

Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-ЗМІ залишається на міжвиборчому невисокому рівні – 53 матеріали протягом тижня, проте рівень політичної джинси постійно зростає. У травні співвідношення політичної та комерційної джинси склало 90% / 10%, у квітні співвідношення складало 73% до 27%. Такі результати моніторингу джинси, що проводить Інститут масової інформації. Загалом, моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ («Обозреватель», […]

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Квітень 2016 року

Рівень замовних матеріалів у загальнонаціональних онлайн-виданнях знову зріс і склав 65 матеріалів за тиждень. Співвідношення політичної та комерційної джинси у квітні склало 73% до 27%, попереднього місяця співвідношення  становило 63%-37%. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах «Укрінформ», «Ліга» та «Українська правда». Загалом, моніторингу підлягали шість провідних […]

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Березень 2016 року

Рівень замовних матеріалів у березні 2016 року склав 41 матеріал, це вище ніж попереднього місяця, але цілком залишається в межах стандартного для міжвиборчого періоду рівня. Зафіксовано зростання кількості джинси саме економічного характеру – 15 замовних матеріалів, відповідно співвідношення політична-комерційна джинса склало 63%-37%. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення […]

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Лютий 2016 року

У лютому рівень матеріалів з ознаками замовлення в загальнонаціональних інтернет-ЗМІ знову різко скоротився і склав 28 матеріалів на 6 досліджуваних ресурсах за тиждень. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах «Укрінформ», «Ліга» та «Українська правда». Загалом, моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ («Обозреватель», LB.ua, «Українська Правда», Укрінформ, «Ліга», […]

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Січень 2016 року

У січні 2016 року рівень журналістських матеріалів з ознаками замовлення скоротився майже вдвічі, порівняно з попереднім місяцем, і склав 50 матеріалів у 6-ти інтернет-виданнях за тиждень (для порівняння, у грудні 2015 – 90 матеріалів). Це також нижче ніж середній показник за весь 2015 рік, який складав 70 матеріалів за тиждень. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Грудень 2015 року

Останній місяць 2015 року відзначився зростанням рівня джинси. У грудні рівень замовних матеріалів значно зріс у порівнянні з минулим місяцем і склав 90 матеріалів (у листопаді 47) і практично досяг періоду виборчої кампанії (жовтень – 111). Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах "Укрінформ", "Ліга" та "Українська правда". […]

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Листопад 2015 року

У листопаді 2015 року рівень замовних матеріалів в онлайн-виданнях скоротився більш ніж удвічі у порівнянні з виборчим періодом. Так, якщо попередні місяці рівень джинси сягав 111 матеріалів за тиждень, то вже в листопаді він склав всього 47 матеріалів. Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах "Укрінформ", "Ліга" […]