Практичний посібник для працівників комунікаційних структур в органах влади


«Практичний посібник для працівників комунікаційних структур в органах влади» підготований в рамках проекту «Будуємо мости заради реформ і довіри», що виконує Інститут масової інформації за підтримки Уряду Великої Британії.

Над посібником працювали:
Авторка: Зоя Казанжи, консультантка з комунікацій
Літредактор: Тетяна Романюк
Дизайн обкладинки, верстка: Ольга Сало, Петро Клим

Київ, 2016

Завантажити в pdf можна за посиланням.

 

ЗМІСТ:

ЧАСТИНА 1

Вступ
Принципи комунікації органів державної влади зі ЗМІ та громадськістю
Планування роботи
Основні функції прес-служби
Внутрішні комунікації
Для чого нам потрібні ЗМІ і на що треба звертати увагу при плануванні роботи з медіа
Ефективні інструменти комунікації
Речник для органу влади
Конфліктний потенціал у роботі зі ЗМІ
На що варто звернути увагу під час  організації та проведення прес-конференції
Коли прес-секретар пише блоги
Як написати цікавий прес-реліз
Як розробляти ключові повідомлення для аудиторії?
Шаблон медіазаготовки
Для вибудови ефективної комунікації з громадськістю через ЗМІ необхідні
Коли спілкуєтеся телефоном
Якщо вас запросили на телевізійний ефір
Комунікаційні стратегії
Основи медіаменеджменту
Цільові аудиторії, з якими ми працюємо

ЧАСТИНА 2

Антикризові комунікації
Як повідомляти про успіхи та провали влади
Як захиститися від недостовірної або негативної інформації, поширеної в ЗМІ
15 правил комунікації для керівників органів влади
Словник комунікаційних термінів



comments powered by Disqus