Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Січень 2015 року


Початок 2015 року стартував складною економічною і політичною ситуацією в країні, що власне і могло стати приводом до зменшення матеріалів з ознаками замовлення. Рівень джинси у січні 2015 року склав 49 матеріалів у 6 інтернет-виданнях за тиждень.

Найбільше таких матеріалів було виявлено на сайті УНІАН, 30 матеріалів що мали ознаки замовлення. 29 матеріалів мали іміджевий характер і присвячувались або Гуманітарному штабу Ріната Ахметова або ж УПЦ МП.

Експерти ІМІ подібні матеріали розцінюють як матеріали з ознаками політичного замовлення, оскільки ці матеріали сприяють встановленню позитивного іміджу особи, або некомерційної структури, і в подальшому можуть надати певні політичні дивіденди.

Лише один замовний матеріал комерційного характеру був виявлений в УНІАНі, він стосувався мережі магазинів «Фокстрот»: «Фокстрот»: річний звіт по захисту прав споживача. Утім, цей матеріал також можна розцінювати як імідж-піар власника мережі – Геннадія Виходцева, котрий на УНІАН також рекламує діяльність власного благодійного фонду.

На сайті «Обозреватель» було виявлено 10 сумнівних матеріалів, 8 з них політичного характеру, 6 з них присвячені Миколі Томенку.

Комерційних замовних матеріалів було 2 і вони стосувались ГП "Укрспирт" та програми для похудіння.

9 джинсових матеріалів було виявлено на сайті LB.ua, 6 політичного та 3 комерційного характеру.

На сайтах «Українська правда», «Ліга» та «Укрінформ» замовних матеріалів експертами не виявлено.

Загалом співвідношення політичної і комерційної джинси  в  онлайн-виданнях у січні склало 12% економічної та 88% політичного.

Такі результати тижневого моніторингу 6  інтернет – видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда). Проект реалізується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

ІМІ



comments powered by Disqus