News

10.01.2017
16:17
Poroshenko wrote letter to Sushchenko
13:52
Defence Intelligence: Putin TV preparing fake news about occupied Horlivka
13:08
Azerbaijani anticorruption blogger charged with disobeying police
12:45
FM tower to broadcast in Crimea opens in January
11:32
Journalists and writers call President to support Ukrainian edition of Euronews
11:16
Yahoo! to change name after Verizon deal closes
11:03
Germany investigating unprecedented spread of fake news online
09.01.2017
11:53
Reporter caught with MH17 debris at Schiphol
11:33
Journalists suing Poltava authorities for limiting access to information
11:10
Karlivka City Counci initiates admission procedure
11:01
Czech Republic opens center to combat Russian propaganda
10:26
Unknown burn journalist's car
10:15
1+1 TV channel granted broadcasting license
04.01.2017
16:54
Sushchenko wrote a letter from Russia
03.01.2017
09:54
Ukraine approves law banning anti-ukrainian books
30.12.2016
16:51
UBR TV channel stop broadcasting from January 1
13:44
NSDC imposes sanctions against entities involved in cyber war
11:27
NSDC approves Ukraine's information security doctrine
28.12.2016
14:02
National Public Television and Radio Company of Ukraine statute adopted
13:43
Crimean Channel received state funding
13:22
Sushchenko moved to another ward
10:39
Year 2016: summary for freedom of press in Ukraine – IMI
27.12.2016
18:05
1+1 Media Group shuts down the Ukraine Today
17:38
Turkey puts broadcast ban on Russia envoy's killing
14:05
Mykolaiv and Dnipropetrovsk regions have the highest level of "dzhynsa"