IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

7

32

0

10

Статті

Кемерівська трагедія: про що читали українці в інтернет-ЗМІ?

«Горы обожженных тел», «масштабные разрушения», «грандиозный пожар» — в українських онлайн-виданнях не шкодували епітетів, щоб описати трагедію в російському місті Кемерово. Як не шкодували й кількості новин, присвячених цій пожежі з детальними подробицями. Експерти ІМІ проаналізували висвітлення кемеровської трагедії в перші дні українськими інтернет-ЗМІ, щоби побачити, скільки і яку інформацію отримала українська аудиторія про події в сусідній країні. […]

Війна в телевізорі — на прикладі інформаційного простору Криму

Слово може бути не лише гостре, як лезо, — воно може ставати справжньою зброєю, інструментом інформаційної війни. Прикладом такого інструменту є мова ворожнечі, яку активно, в першу чергу, використовували російські ЗМІ у 2013 — 2014 роках. І продовжують використовувати — підтверджують правозахисники результатами дослідження «Мова ворожнечі в інформаційному просторі Криму: масштаб і наслідки», який представили […]

Підсумки прес-конференції Порошенка: про що написали інтернет-ЗМІ

Найбільше журналістів хвилювали парламентські вибори й участь Порошенка в майбутніх президентських виборах. Прес-конференція Президента України як спосіб отримання найважливішої для суспільства інформації не виправдала себе вкотре. Із двох годин, які Петро Порошенко витратив 28 лютого на зустріч із журналістами, перші півгодини відбувалися у формі монологу (вступної промови). Інший час лишили для питань, де із двохсот зареєстрованих журналістів […]

Нативна реклама чи джинса: як відрізнити і як правильно розміщати

Нативна реклама зараз активно позиціонується на медіаринку як панацея для інтернет-ЗМІ, які не хочуть джинсувати, але водночас хочуть заробляти (і лишатися незалежними від фінансів власника). Однак під час моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ експерти ІМІ зіткнулися з тим, що під вивіскою «нативна реклама» ховається та сама стара добра джинса. Нативна реклама не є новим явищем, але […]

Як українські онлайн-ЗМІ висвітлюють реформи

Однією з вимог країн та організацій, що допомагають Україні вийти з кризи, була та залишається впровадження в країні реформ. ІМІ вирішив подивитись, як популярні українські інтернет-видання висвітлюють ці процеси. У травні Кабінет міністрів України прийняв проект Пенсійної реформи Прем’єр-міністра Гройсмана, тому це стало головною реформаторською темою в загальнонаціональних ЗМІ. Загалом, ЗМІ писали про три реформи: про […]

Роман Кабачій: “Мовні квоти працюватимуть на розвиток місцевого телебачення”

“Найбільше роботи доведеться провести телекомпаніям в регіонах, адже саме там є виразний поділ на ніші каналів або україномовних, або російськомовних. У тій же Одесі лише діючих каналів біля 28, і чимало з тих, які ведуть мовлення російською, фінансуються із українофобських джерел”, – так проментував запровадження мовних квотна телебаченні і радіо експерт ІМІ Роман Кабачій у ефірі Чорноморської ТРК. Представник ІМІ […]

Пропаганда і маніпуляції в українських друкованих та інтернет-медіа. Лютий 2017 року

   В окремих українських друкованих та інтернет-ЗМІ на риторику “зради” та негативні наративи припадає до 50% від всіх інформаційних матеріалів. Якщо говорити про наративи російської пропаганди, то в українських ЗМІ була помітною тема “культу Бандери” в Україні, та поодинокі матеріали були присвячені темі “Київ розпалює війну на Донбасі”. Такими є результати дослідження ІМІ на предмет тем […]

Ріки алкоголю на сторінках медіа

Вже більше шести років, як законодавчо заборонили рекламу алкогольних та тютюнових виробів у друкованих засобах масової інформації. Ще за рік до цього законодавчо було заборонено  рекламу такої продукції на телебаченні. Внесені зміни й доповнення до закону «Про рекламу» заборонили в усіх друкованих засобах масової інформації (окрім спеціалізованих видань) рекламу тютюнових виробів, алкогольних напоїв, рекламу знаків […]