IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

8

41

0

11

Олена Голуб: У 2017 році основними джинсовиками стали Опоблок, Ляшко та Тернопільська ОДА

Олена Голуб

“Основні замовники у 2017 році “джинси” – Опозиційний блок, Радикальна партія, Тернопільська ОДА”, – про це на засіданні круглого столу на тему “Презентація та публічне обговорення результатів моніторингів українських ЗМІ” заявила керівник аналітичного відділу Інституту масової інформації Олена Голуб.

“Основними замовниками “джинси” у 2017 році стали Опозиційний блок – 20 відсотків, Радикальна партія – 12 відсотків, Тернопільська ОДА – 11 відсотків, Житомирська ОДА – 8 відсотків, Віктор Медведчук – 7 відсотків”, – сказала експертка.

За її словами, цей рік у плані замовлених матеріалів був “стабільно напружений. В принципі стрибків особливих не було”. Так, в інтернет-ЗМІ значно переважала політична “джинса” над комерційною – 86 відсотків політичної і лише 14 комерційної. Натомість у друкованих ЗМІ це 50 на 50.

Стосовно друкованих ЗМІ великий вплив має медіа-власник. Як приклад вона навела газету “Сьогодні”, де немає жодного випуску без реклами штабу Ріната Ахметова. Сайт “Обозреватель” переважно висвітлює Олега Ляшка і Опозиційний блок.

УНІАН висвітлює матеріали, “які виглядають дивними для центральної інформаційної агенції. Наприклад, Барна поїхав у районний центр Тернопільської області”. На думку Голуб, це не зовсім всеукраїнська новина.

За її словами, Віктор Медведчук постійно з’являється на сайті “Кореспондент”. Партія “Відродження” фігурує на УНІАН і на “Обозревателі”.

Переважна кількість ЗМІ висвітлює неетично події в країні. “Лакмусовим папірцем стала аварія у Харкові. З 10 інтернет-ЗМІ лише три не назвали Зайцеву у перший день винуватицею. Це –  Укрінформ, “Ліга” і 112 канал. Всі інші назвали винною. Тобто презумпції невинуватості в українських ЗМІ практично не існує”, – зауважила Голуб.

“Укрінформ”

Ще Наша діяльність