IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

22

67

2

24

Медіа мають зайнятися саморегуляцією – Оксана Романюк

Фото – ukrinform.ua

Виконавча директорка Інституту масової інформації Оксана Романюк вважає, що засоби масової інформації мають відмовитися від матеріалів замовного характеру політичного спрямування та зайнятися саморегуляцією. Про це вона сказала на прес-конференції “Українські медіа перед виборами” 7 вересня у Києві, повідомляє “Детектор медіа”.

Вона звернула увагу, що в медіа значно побільшало політичної “джинси” (замовних матеріалів).

“Уперше за останні п’ять років ми бачимо шалений зріст “джинси”, політичних матеріалів і політизацію контенту. Ми побачили, що навіть якісні медіа побрали політичні пакети. Ще політична кампанія офіційно не стартувала, а вже є дуже багато політичного контенту”, – сказала виконавча директорка ІМІ.

Оксана Романюк вважає, що ЗМІ мають відмовитися від матеріалів замовного характеру та зайнятися саморегуляцією.

“Однозначно необхідно саморегулюватися, а також необхідно діяти й державним органам, які мають стежити за політичними фінансами. Цього я поки що не бачу. Необхідно запускати активно процеси саморегуляції, викривати політичну “джинсу”. Окрім неї, в нас є ще є проблема маніпуляцій, емоцій, фейків”, – сказала вона.

Як повідомляв ІМІ, у липні 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності, що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися УПЦ (МП) та нового члена партії “За життя” Віктора Медведчука. Загалом на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ. Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) на головних стрічках новин у десяти популярних українських інтернет-виданнях, що провів ІМІ у третьому кварталі 2018 року за підтримки програми У-Медіа “Інтерньюз Нетворк”.

Ще Наша діяльність